Home » , , » Bantuan dan Keperihatinan anda diperlukan

Bantuan dan Keperihatinan anda diperlukan

Written By Pentadbir on Monday, December 9, 2013 | 2:58 PM

Abdul Othman adalah bekas pelajar SMDKP, Lenggeng, Negeri Sembilan. Beliau belajar di SMDKP 1978 sehingga tahun 1981 dan berpindah ke Sekolah Menengah Teknik Tuanku Jaafar, Seremban Negeri Sembilan pada tahun 1982-1983. Bekas pelajar lain yang seangkatan dengan beliau di SMDKP ialah Mustafa Hassan, Samsiah Samsuddin, Samsiah Mustafa, Jan Moez, Zul Azki Mat Sulop, Ruduan Omar, Norliza Nasir, Adnan Nordin, Rahim Razali, Samsul Bahrin (Cicit Bagindo), Yahya Minhat dan lain lain lagi

1979 Tingkatan 1 C,
(Sessi Petang)
Sekolah Menengah Datok Klana Putra,
Lenggeng, Negeri Sembilan
(Gambar Ehsan dari Ruduan Omar)


Hari ini aku mendapat mesej di Facebook dari Ummi Aishah  meminta sesiapa yang sudi membantu menderma darah untuk tujuan pembedahah anak kepada Abdul Othman iaitu adik Amirul Ariff (sila rujuk imej di bawah)


SILA BACA BERITA TERKINI DI BAWAH!



Kepada sesiapa yang ingin membantu sila ke laman Pusat Darah Negara. InsyaAllah aku akan berada HUKM besok pada pukul 11 pagi.


Tak tau macam mana nak pergi? Perghhh!!!! Goggle laaaaaaa...


Jangan lupa!!!!



BERITA TERKINI 10/12/13,
Anakanda Muhammad Amirul Al Ariff Bin Abdul Halim tidak jadi dibedah pada hari ini kerana kesihatan beliau tidak mengizinkan pembedahan itu dilakukan. Pembedahan tersebut ditunda sehingga diberitahu kelak. Maka dengan ini masih ada waktu kepada mereka yang ingin menderma darah bagi meringankan beban yang perlu dipikul oleh Abdul Halim Othman untuk mencari darah ganti.

Sila lakukan HANYA di Pusat Darah Negara (http://www.pdn.gov.my/) dan beritahu kepada pegawai bertugas bahawa darah tersebut adalah darah ganti yang akan digunakan oleh Anakanda yang kini masih berada di HUKM.

Gambar terbaru beliau dan ibu beliau (duduk) bersama kami yang melawat. Doakan semoga segalanya dipermudahkan oleh Allah SWT. amin.
— with Normi Md Saleh.

11/12/14



Daftar emel anda di "Masuok an emel kek siko laa"
untuk mendapatkan entri terbaru dari blog ini!
Share this article :

Post a Comment

Nak komen tu komen gak tapi agak agaklah sikiek yo. hehehe

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Ex-SMDKP Boys n Girls - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger