Home » , » KEMBARA NURANI

KEMBARA NURANI

Written By asmaraniabdullah on Sunday, September 25, 2011 | 11:50 PM

SEPATAH KATA~Dengan menyebut nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Alhamdulillah ,segala puji dan syukur dipanjatkan ke hadrat Allah yang Maha Esa,Maha Bijaksana,lagi Pencipta dan Pengatur alam semesta.
Selawat dan salam keatas junjungan nabi Muhammmad s.a.w dan ahli keluarga baginda.
Melalui KEMBARA NURANI ini saya ingin mengajak semua pembaca mengembara dengan hati nurani dalam perkongsan ilmu.InsyaAllah dalam ruang ini saya akan berusaha membawa info-info yang bermanfaat dari pelbagai aspek sama ada dari aspek duniawi maupun ukhrawi.

Segala kekurangan dan ketidakpuasan hati dalam info-info yang bakal diketengahkan nanti saya dengan ini awal-awal lagi memohon ribuan ampun dan maaf.

Saya juga bermohon agar Allah s.w.t pimpin saya dan kita dengan hati yang tulus ikhlas dalam menyampaikan dan berkongsi info-info itu nanti.Semoga memberi manfaat pada diri dan kita semua.
Wassalam.

KEMBARA NURANI
1.Sampaikan Olehmu.
2.Lihatlah Dengan Matahati.
3.Cetusan Rasa.
4. Lain-lain.

Share this article :

+ comments + 2 comments

September 26, 2011 at 12:44 AM

Selamat datang dan selamat berblog! hehehe

September 26, 2011 at 1:09 AM

Terima kasih dengan bimbingan pentadbir,semoga Allah memberkati usaha kita bersama,amin.

Post a Comment

Nak komen tu komen gak tapi agak agaklah sikiek yo. hehehe

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Ex-SMDKP Boys n Girls - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger